Bestellingen en levering

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door het gewenste artikel toe te voegen aan je winkelwagen en vervolgens het afrekenproces te doorlopen. Volg de instructies op het scherm om je persoonlijke gegevens in te vullen en de betaling te voltooien.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd varieert afhankelijk van het product en je locatie. Over het algemeen streven we ernaar om je bestelling binnen 2-5 werkdagen te leveren. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace nummer. Hiermee kun je je bestelling volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 4,95 en worden bij de bestelling in rekening gebracht. Bestel je voor meer dan € 50? Dan is verzenden gratis.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace nummer. Met dit track & trace nummer kun je de voortgang van je bestelling volgen via de website van de vervoerder.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Ja, dat kan. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice als jij je bestelling wilt wijzigen of annuleren. Als je pakket nog niet verzonden is kan het altijd, als je pakket al verzonden is gaan we samen op zoek naar de beste oplossing.

Retourneren en ruilen

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Zorg ervoor dat de producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking worden geretourneerd. Neem contact op met onze klantenservice voor het retourproces en eventuele verdere instructies.

Kan ik een product ruilen?

Ja, je kunt een product ruilen voor een andere maat, kleur of een ander artikel van gelijke waarde. Neem contact op met onze klantenservice voor het ruilproces en eventuele verdere instructies.

Wie betaalt de retourkosten?

De kosten voor het retourneren van een product zijn voor jouw rekening, tenzij het een foutief of defect product betreft. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over het retourneren van een product.

Betalingen en veiligheid

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, Apple Pay en creditcard. Tijdens het afreken-proces kun je de gewenste betaalmethode selecteren.

Is mijn betaling veilig?

Ja, wij nemen de veiligheid van je betalingen zeer serieus. Onze webshop maakt gebruik van beveiligde SSL-verbindingen om ervoor te zorgen dat je gegevens veilig worden verzonden en verwerkt. Daarnaast werken we samen met gerenommeerde betalingsproviders die voldoen aan strikte veiligheidsnormen.

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

Ja, je ontvangt een factuur per e-mail zodra je bestelling is voltooid en betaald. Deze factuur bevat een overzicht van de bestelde producten, de prijzen en eventuele andere kosten.

Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@bezigebijtjes.nl of door het contactformulier op onze website in te vullen. We streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren op al je vragen en verzoeken.

Wat is jullie retouradres?

Ons retouradres is:

Bezige Bijtjes

Hofmeesterstraat 2
5223 MV ’s-Hertogenbosch
Nederland

Nattou Muziekdoos Vos 20cm - BezigeBijtjes

Staat jouw vraag er niet bij?

Stuur ons een e-mail met je vraag of opmerking en iemand van ons klantenservice-team zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Zorg ervoor dat je je bestelnummer vermeldt (indien van toepassing).

Je kunt ons e-mailen op info@bezigebijtjes.nl

of neem via onderstaande link contact op via het contactformulier.

Contactformulier

Je kunt ook met ons chatten

Tijdens kantooruren kun je ook met ons chatten. Dat is meestal sneller dan een email. Onze bot kan je misschien ook buiten kantooruren (of als het heel druk is) verder helpen!